8 aylik ikiz kizlarimdan biri 4. Ayından beri hep uykuları 30. Dk. Desteksiz kendi uyuyor. Yataktan almıyorum. Dürtmeyi denedim. Uyumuyor. Akşam 5de çok ağlıyor.
Baybay damlayı deneyeceğim. Kaç damla kullanmam gerekiyor? 40dk önce vermem yeterli değil mi? Veripte uykusunu uzatan var mı?