Mavi1_ozdenir Merhaba 9:20 de kahvaltı yaptım ondan sonra sol tarafım da böyle baygınlık oluyor gibi oluyorum tansiyon ölçtüm şimdi 11/7 nabiz 87 acaba çarpıntı mi oluyorum
baloglusss Mavi1_ozdenir bu ara gökyüzü çok karışık çoğu kişi böyle benimde 2 gündür tansiyonum 8/4 doğru düzgün uyuyamıyorum yorgunum da ondan da olabilir sizin de
Mavi1_ozdenir SeninAnnenBirMelektiYavrm en son 2 hafta önce insülin ve şeker de gayet normal çıktı ama 5 gün önce nabzım 200 lere çıkmıştı o zaman açlık şekeri 127 olmuş
baloglusss Mavi1_ozdenir muhtemelen vücudunuz sıvısız ve sıcakta kalmış bol bol su için emzirmediğim için iyice bıraktım su içmeyi
Mavi1_ozdenir baloglusss ben emziriyorum daha ama az su içiyorum ya ondan mi oluyor acaba bu sol tarafım da iste böyle baygınlık oluyor