Arkadaşlar bebeğim 9 aylık baba diyor mama diyor yeni yeni söyleme başladı bunları alkııışşş dediğim zaman alkışta yapıyor ama garip gelem şu iki elinizde açıp birbirine vurmuyor sol eli açık ama sağ eli yumruk bir şekilde birbirine vururak alkış yapıyor sizce neden iki elinide açıp normal alkış yapmıyor