Merhabalar anneler oğlumun ön dişleri kökü içerde kaldı üsttende yamuk diş geliyor 3 yaşına girecek eylülde uyutarak çekim yapılması gerekiyormuş gazi hastanesini aradık uyutarak yapmıyoruz dediler bildiğiniz devlet hastaneleri var mı acaba özeller uçuk miktarda para çıkardılar şu krizde ödememiz çok imkansız .