Kızım 2.5 yasında 1 hafta oldu gunduz baya çözdük. Artık dısarıda cıkıyoruz ama uyurken cok çşş yapıyor uyumadan tuvalete gıturuyorum buna ragmen bez dolu uyanıyoruz. Gunduz bile 2 saat uyuyor onda bile uyurken çiş yapıyor. Bu konuda hıc bilgim yok. Bu arada ben onxe gunduz sonra gece bırakmak uzere basladım.uyanıkken sorun yok ama uyıyorken devam ediyor 😔