Deletedmom_41 SenaSencer 18. Ayda atak dönemi oldugunu duymustum benide o zamanlar yaklastikca ürkütüyor
-Cedric Atak dönemi , 2 yaş sendromu başlangıcı , diş olabilir. 19 aylık oğluşumla halen bir ızdırap sürecindeyiz kızgın hırçın, dediğim dedik . Beyin ölümüm gerçekleşicek sanırım yakında 😂