merkurkedisi_ oğlum 3 yaşına girecek süreç aslında biraz daha zor oldu iki defa başlayıp bıraktım. Çok ağlıyordu. Bu sefer kitap almıştım tuvalet eğitimiyle alakalı onu okuduk. Artık herkes tuvalete yapıyor diye anlata anlata gittim çişini yaptı. Bezimi çıkar dedi. O şekilde başladım. Şuan için çok şükür iyi gidiyor biraz daha bilincinde artık. Bez bağlamadım iki gündür. Gece bir kere kaçırmış sabah tuvalete götürdüm yaptı. 3-4 saat kadar yapmadı büyük başarı bizim için.