Merhaba kızlar temmuz ayında otele gıdecegız ondan önce de yakın sehırlere gıdıp gezecegız oralarının da denızıne gırerız bebegım 11 aylık o zamana 1 yasına gırecek havuza ve denıze ne sıklıkla gırebılır tecrübelı olanlar var mı bu aylarda mıkrop kapmasından korkuyorum ama bı yonden de tabı kı gırsın suya alıssın dıyorum otel temız guvenılır ama havuz nasıl olur blmyrum tecrubesı olanlar lutfen yazabılır mı💜