ebruyldzzz ben dışarda emziremediğim zamanlar yanıma mama alırdım. Kendim araştırarak golden goat aldım. İçeriği zengin bi mama. Fiyat olarakda diğerlerine göre bi tık fazla. Kabız olmadı çocuğum mamadan yana bi sıkıntı yaşamadık belki sadece dışarda kullandığımız içindir ama kaliteli bi mama. Sadece mama kullanacak olsam da bu mamayı alırdım. Eczanelerde ve ebebekte oluyor sadece. Birde internette