Gupssse
Sevgili anne bizimki de ilk başlarda ısırmak, koparmak için alıyordu eline. İçeriğini beğenmediğim birkaç kitabı ayırdım ve eline verdim, onları çevire çevire yırta yırta sayfa çevirmeyi öğrendi. Arada ufak kazalar oluyor tabii ama o kadar olur artık 😊
Elinden almaya çalışmak hem kitaptan soğutur hem de inatlaşmaya yıl açar diye böyle bir yol seçtim, faydasını da gördüm.