Nastatr ben piyasadaki tüm gaz damlalarını kullandım sanırım, kendim de bir sürü çay içip denedim gaz söktürmesi için ama hiçbiri kesin çözüm olmuyor,her bebekte de etki etmiyor. Biraz sabırlı olmak lazım akışına bıraktık biz kullanmıyoruz birşey sadece akşamları şöyle bi yokluyor hoppala zıppala kavga döğüş atlatıyoruz:) çok zor bir süreç ben iki bebeğimde de yaşadım bu gaz sorununu. Havalarda ısındı hergün ılık suyla yıkayın masaj yapın karın bölgesine, mümkün mertebe kucakta eğledirin allah yardımcınız olsunn