Kizlar ben 4 aydır doğum kontrol hapı ile korunuyorum baska secenek kullanmıyorum. Adetim duzensizdi dogumdan sonra duzene girsin diye basladim. 2 aydir da 1 hafta erken geliyor. Sukur duzene girdi bu ay 1 temmuz adet gunum ama 2.3 gundur cok acikiyorum ve isin ilginci ince aci biber tursusu varya ondan ekmegime koyup yiyorum simdi sabah sabah ac karnina sadece tursu yedim 10.12 tane rahat yemisimdir cigcig kendimden korkmaya basladim erken gelirdi adet oda gelmedi dogum kontrol hapi tam korumuyomu 18 aylik kizim var kafam karisti 🙈🙈 yasayan varmi?