Bende bezini getirir misin,sen beğen kiyafetini onu giydirelim senin istediklerini daha çok beğenir kardeşin diyorum,daha küçükken her zaman birkikte yikiyorduk kardeşini şimdilerde tek başıma.. sadece kardeşine zarar verecek şeyler yapma lütfen çok ağlar diyorum… Yoksa durduk yere ağlamalar,küçüğe bagirmalar com artti.. benim bakışımdan yapmaması gerektiğini bilen çocuk gitti baktıkça inadına yapan küçük ergen geldi,kapı carpmalar odaya kendini kapatmalar. Kardeşini çok seviyor biliyorum,şaka yaptığını zanneden bazıları kardeşini bize ver deyince o an sesi cikmiyor olsa da gece rüyasında görüyor anne kimse almasın kardeşimi biz napcaz o bizi çok özler diyor,kardeşini oynatmaya calistiginda guldukce onun da hoşuna gidiyor.. memlekete gitmeyi bir yanim çok istesede öteki yanım korku dolu,çünkü orda da kardeşin daha akıllı onu sevecez sen kötü kızsın gibi laflar olacağına eminim,ne kadar söylesem de uyarsam da değişmiyor. Dönüşte neler bekleyecek nasıl toparlayabilicez onu düşünüyorum