Devlet hastanesinde yaptırdım canım doktorumuz şansıma çok iyi çıktı özel hastanede takipteyiz ama doktordan memnun kalınca devlette yaptırdık. Çocuk cerrahisine randevu alman gerekiyor doktorun ameliyat günü oluyor o gün yapıyor biz 4-5 aile idik birlikte gittik hepsini sırayla sünnet etti bebeklerin