MandaLinaa 2 yaşında bebekleriniz nerde yatıyor ? Kızım beşiğinden artık atlama boyutuna geldi :) o yüzden yatak arayışındayım
Deletedmom0099 MandaLinaa benim kızımda park yatakta yatıyordu, inmeyi öğrendiği için artık yatağına geçirdim. tam 2 yaşında burada yatıyor artık, ikeadan almıştım