Oğlum 1 yaşında 5 aylık iken sünnet ettirdik kilosundan sebep doğumundan beri içeri gömük pipisi ve sünnetten beri de hala düzelmedi. Yakışıklık yok ama tahrişe sebep oluyor özellikle sıcaklarda. Bugün de derisinde kızarıklık ve şişlik farkettim, acaba bi sıkıntı mı var yoksa havalardan mı bilemedim başına gelen varmı