Hanımlar merhaba bebeğim daha 35 günlük sütüm az olduğu için çoğunlukla mama veriyorum sma optipro kullanıyorduk ama kabızlık yaptı ve gaz sancısı çekiyor akşamları çocuk doktorumuz aptamil comformil kullan dedi . Aldım kullanmaya başlayacağım ama korkuyorum buda iyi gelmezde kabızlığı devam eder diye canı çok acıyor üzülüyorum acaba kullanan varmı aranızda yada böyle küçük bir bebeğin kabızlığını geçirmek için ne yapabilirim 😏