Sevgi09 Dün 2. Ay aşılarımızı olduk. Ateşi 37,5 civarlarında. Dünden beri zar zor 1 kere azıcık kaka yapabildi. Kıvranıyor, ıkınıyor bir türlü yapamıyor. Normal mi bu durum acaba? Ne zaman yapar ki Ya da ben ne yapabilirim? Çok üzülüyorum durumuna 😔
starwomen Sevgi09 benim bebeğimde ilk başlarda kakasını yapmakta zorlanıyordu yapamadığında kovanın içerisine ılık su doldurup beline kadar suya sokuyordum 10dk falan duruyoruz o esnada çok rahatlıyo sonrasında da karnına zeytinyağıyla masaj yapıyordum ve sıcak bir bez koyup masaja devam ediyordum kakasını gün içersinde yapıyordu