Dilaraelisa Hanımlar merhaba bebeğim 1 yaşına girmek üzere zamanında mamayı çok aldığım için şimdi elimde fazladan 4 kutu mama kaldı 1200 g piyasaya göre daha ucuz satacağım ilgilenenler yazabilir tarihlerini fotoğraflarını atıyorum https://imgyukle.com/i/Vh8VYQ https://imgyukle.com/i/Vh8PVG https://imgyukle.com/i/Vh8kjS
Deletedmom0099 Dilaraelisa bu mamaları bitene kadar kullanabilirsiniz aslında hemen geçmek zorunda değilsiniz 4 numaraya
guldennnn Dilaraelisa ben bulgaristandayım ama İstanbulluyum aslında almak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum 🤔
Dilaraelisa Hum ozaman biraz zor olabilir kargo işi yurt içi olmadığı için hemde sizede daha pahalıya gelmiş olur 😔
guldennnn Dilaraelisa bakayım bi istanbula gelme durumum olursa satılmamış olursa tekrar iletişime geçeriz
Dilaraelisa Deletedmom0099 Eylül’de son kullanma tarihi o tarihe kadarda bitmeyebilir oyuzden çok manada yemiyor artık
Deletedmom0099 Dilaraelisa aa onu görmemişim haklısınız o zaman, üstte kalsın insallah ihtiyacı olan birine gider 🌸 bende pendikteyim ama kızım 2 yaşında bize uymuyor 🙂