Murez ben de piyanolu kullandim memnunum fakat bebegim kisa bo bebek degil ve 65cm geçince piyano kismi kisa gelmeye, hareketlerini kisitlamaya basladi. Su anda 69cmyiz ve piyanosunu çıkarıp kullaniyorum o zaman da cekip düşürüyor, oysa daha 5.5 aylik ve oyun halisinda egleniyor hala. Ozetle uzun mesagesi olan bi oyun halisi deneyin piyanoluda ya da piyanosuz alin. Biz internetten 119 a almistik 4 ay önce