Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 5 ay 10 günlük gaz sorunumuz 1,5 ay öncesinde geçmişti fakat 15 20 gündür geceleri aşırı gazlaniyor ıkınıyor doktor gece az emzir dedi denedim işe yaramadı. Kimyon rezene kendim içiyorum ilk günden beri onlarda fayda etmedi çözüm önerisi olan yada aynı durumda olan var mı acaba