Merhabalar herkese, bebeğim yoğunbakımda tedavi gördüğü için yaklaşık 1 haftadır süt sağıyorum. Göğüs uçlarımın sertleştiğini fark ettim dokununca acıyor. Bebeğim emerken böyle sert değildi. Sürekli pompayla sağdığım için mi acaba? Yoksa sert olması mı normal?