Merhaba 4 ay 21 günlük kızım 3 gündür balgamlı hırıltılı öksürüyor arada hapşuruyor. Ne doğru düzgün uyuyabılıyor ne de oynuyo cok huysuz emmekte istemiyo cok zor emziriyorum. Doktorq götürdüm ciğerlerine boğazına baktı temiz dedi öksürüğünü kesmesi icin surup vs vermedi balgamını atsın diye. Ama hem atamıyor hem öksürüyo ağlıyo asla durmuyo 3 gündür☹️ Yarın akşam da memlekete gidiyoruz yola cıkacagız 😔 ne yapabılırım iyileşmesi icin ☹️