Kızlar, oğlum 10 gün sonra 2 yaşına girecek. Yaklaşık 1 aydır benden 1 adım öteye gitmiyor. Evde asla ayağa kalkmamı istemiyor. Oyun oynarken bşr anda gelip kucağıma yatıyor sonra tekrar oynuyor. Bir yere gitsek büyüklerle oynuyor ama gözü hep bende. Eskiden yatağında yatardı yada eşim uyuturdu artık sadece benim uyutmamı istiyor. Hep ağlama numarası yapıp bana bakıyor nazlanıyor. Onu öpüp sarılıp bebeğim oplum diye seversem susuyor. Bu şekilde alışmasını istemiyorum, geçici bir dönem olabilir ama gerçekten nasıl davranacağımı bilmiyorum artık. Zorluklarını geçtim artık, şu anda yaptığımız şeylere ileride alışmasın istiyorum..