11Hilal11 tugceezgi şişeyle verin benimkide bardaga su koydugumu gorur görmez agliyor ama siseden icirince bir sey sanip iciyor😀😀😀
Merakettim Pipetli suluk deneyin. Biberon zaten normalde de önerilmeyen bir şey, o yüzden ben hiç denemedim. Pipetli suluk ve bardak ile içiyor bizimki. 6,5 aylık. Kendisi tutup içmeyi çok da seviyor.
Alse35 damla- 12 aya kadar çok da zorunlu olmadığını duymuştum anne sütüyle beslenen bebekler için Osman gönülal söylüyordu sanırım sonra diyete başladım süt azaldı sıcaklar da başladı öyle verdim
ikimelekannesiiiii Alse35 cankm ben doktorlara su konusunda guvenmiyorum bizim mahalledeki komsuda dojtor dedi duye vermedi 6 ay cocuk susuzluktan hastaneye kaldirildi ordaki doktorda q damladami vermedin hicmi vicdanin yok senin cocuk susuzluktan harap olmus dedi yavrucak 3 gjn yatti hastanede 4. Gun hayatini kaybetti susuzluktan ben ilk dogdugunda 40 i cikana kadar gunde 3 defa 1 cay kasigiyla su verdim sonra biberonla azar azar vermeye basladim
Alse35 tugceezgi suluğu ver eline oynaya oynaya içmek isteyecektir bir iki içmez sonra kendi kendine çeker içer bir de sevdiği bi sıvı karışım varsa onu da koyun arada Mesela suluğuna alışsın diye çorbasını pipetle veriyordum ya da ayranını
senamiray tugceezgi benimki bi ara hiç içmiyordu bende sulu ayran yaptım normalden fazla suyu koyuyordum öyle baya içiyordu yoğurt sevdiği için
Ysmndmrl tugceezgi ben çay bardağında veriyorum aynı suyu plastiğe koyunca içmiyor alıştırma bardağında var bizi su içerken gördükçe istiyor ama cam bardaktan birde soğuk su veriyorum dışarda beklemiş suyuda içmiyor doktoruna sordum dolaptan çıkar çıkmaz değil biraz bekledikten sonra içebilir dedi
ikimelekannesiiiii tugceezgi valla ben once mama veriyorum biberonla azcik sonra su veriyorum suyu iyice iciyo sonra mamanin kalanini veriyorum yoksa benimkide içmiyor
Alse35 ikimelekannesiiiii Allah aileye sabır versin çok üzücü bir durum Her doktor farklı bişey söylüyo tabii ama ben hem emziriyodum hem sütümü sağıp veriyodum sütteki su miktarını gördüğüm için vermemeyi tercih ettim çok şükür sıkıntı yaşamadık şimdi kana kana içiyo maşallah 🥰