Kızlar merhaba bebeğim 6. Ayında ve 8 de desteksiz uyuyor ama gece 10-12-3 te kalkıyor ve mama vermezsem asla geri uykuya yatıramıyoeum sabahın 5 İnde de kakası geldiği için uyanıp hergün aynı düzende kakasını yapıyor🤦🏻♀️ Her sabah 5 te kaka ile uyanmak artık beni delirtecek sizde durumlar nedir ? Bir önerisi olan var mııı?