Prensescik biz tek tahlil yaptırdık uzayan sarılıktan dendi, doktor kuzenim var ona da gönderdim sonuçları bebeği tekrar götürmene gerek yok sarılığı geçince değerler otomatik düşecek dedi, çok şükür sarılığı geçti, bu ay içinde tekrar kan tahlili Yaptırcaz ama yüksek ihtimal düştü değerleri sarılıkla ilgili olduğundan. İlaç kullanmanıza gerek yok sanırım, bebeğin sarılığı geçince düzeliyor diye biliyorum. Kaç aylık bebeğiniz