Bebeğim 2 aylık hipp mama kullanıyorduk kabız etti dün aptamile geçtik doktor önerisiyle ancak bebeğim 3 -4 gündür kakasını çok aşırı zor ve az yapıyor. Mamasına zeytinyağı koyuyorum ona rağmen az ve aşırı ıkınarak yapıyor. Erken doğum olduğu için göbeğinde de fıtığı var çok zorladığı için endişe ediyorum. Doktoruna sordum bu sabah probiyotik damla verebiliriz sadece dedi. Biogaia ve Sab simplex kullanıyorum bir haftadır ancak etki etmedi. Probiyotik damla kullanıp kabızlık açısından fayda gören ve kabızlık için tavsiyesi olan varsa lütfen yazabilir mi? Meme emerken bile sancılanıyor bebeğim kakasını yapsa az bile rahatça uyuyor ama kısa sürüyor