busracicek 15 aylık oğlum gece uykusu iyice bozuldu. Gindizler 2 uyku yapıodu, tek uykuya düşünce sanki geceleri daha sık uyanıyo. Sabah deseniz 6 da kalkıo artıl uykusuzluktan bittim 😥 bu aylarda bu durumu yaşayanlar var mıdır nedendir.???
Ayza-Lina 14 ayı kızımın bitmek üzere temmuz 6 da 15 ayına girecek aynı durum biz de de var ama sabahları 1 saatte olsa yatıyoruz. Geceleri ağlayarak sık sık uyanıyor. Duş aldırıp yatırınca biraz daha uykusundan az uyanır oldu. Gündüz uykusunu yeterince alıyorsa fazla uyuyorsa da geceleri uyku ihtiyacı duymuyorlar. Bence uyku düzenine bir bakıp takip edin. Büyüme atağında da olabilir. Atak haftasında mı acaba
busracicek Ayza-Lina hayır ya atak haftsı değil. Zaten gündüzleri teke düştük sadece 2 saat uyuo. Anlamadığım gündüzleri 2 kere uyuyunca daha güzel uyuodu, sabahta çok erken kalktığı için öğleye kadar zor oyalıyorum valla
Ayza-Lina busracicek eski düzenini istiyor olabilir mi? Genelde bebekler kendi düzenlerini kendileri belirliyorlar.