Arkadaşlar şu 5 gündür yaşadıgımı bir ben bir Allah bir de Dr’muz şahit artık kafayi yiyecegim.
Surekli inip cikan bir ates,asiri huzursuz saatlerce agliyor,krup oldu,öksürmekten uyuyamiyor.İshal degil ama günde 10 kere kaka yapiyor. Herseyi denedik hava verildi,iğne yapildi.Agri kesici ates dusurucu veriyoruz icmiyor yani babamiz sehir disinda tek basima ilgileniyorum. Covid testi negatif. Adeno virus dediler. Azi disleri cikiyor ayni anda. artik ne yapacagimi sasirdim. Poposu ciğere döndü.
İctigi ilactan mi bu diskilama size bunu sormak icin aciyorum bu postu.
Enterogermina kids,umca damla ve ibufen surup kullanip cocugu sık kaka yapan varmi?
Krup icin kullandiginiz bir ilac? öksürüğu neyle kesebilirim Allah rizasi icin yardimci olun gercekten artık bitttim tükendim ☹️