10 aylık oğlum sabah iki kere kustu. Doğduğundan beri ilk defa kustu. Ateşi ishali yok. İki gün önce arkadaşımızın çocuğu kusuyordu ama onda da ateş yoktu. Oğluma ondan mı geçti acaba ? Üşüttü mü bilemedim güneydoğudayız bi tane zıbınla yatıyor pencereler de açık. Hava aşırı sıcak burda. Gece sabaha karşı camları kapatıyorum. Acaba arkadaşından mı geçti üşüttümü ? Doktora gitsek kan tahlili ister değil mi ? Biraz daha bekleyelim mi doktora mı gidelim sizce