23yagiz bu konuyu muhakkak doktorunuza sorun burada herkes mutlaka uyandırın diyor fakat ben biri prof tam 4dra sordum hepsi bebek sağlıklıysa 10.günden sonra uyandırmanın gereksiz olduğunu çocuğun ilkokula kadar gece deliksiz uyumamasına sebep olacağını söyledi bunu öğrendiğimde 1aylıktı bebeğim hemen uyandırmayı kestim 5buçuk aylık oldu deliksiz uyuyabiliyor gerçekten. O yüzden bebeğinizin sağlık durumuna göre en iyisini doktoru bilir ihtiyacı var ise uyandırmamak da sıkıntı olur,bence önemli bir konu bu.