Yaklaşık 15 gündür aynı durumdayım 3.ayın başlarında başladı ilk başlarda sadece emerken sıkıntı yaşıyoduk 2 3 dk emip bırakıyodu ağlıyodu. Şükür onu atlattık ama uykusuzluk onu da beni de çok yordu. Gündüz uykularının süresi en fazla 40 45 dakika, hep yorgun uyanıyo geceleri bir saatte bir uyanıp emiyo. Bu yaşadığımızın atak olduğunu öğrenene kadar çökmüştüm neyse ki geçici ve herkeste olduğunu öğrendim. Bu günler geçicek diyerek motive ediyorum kendimi