Bebeğim 25 aylık bi anda gece 3 te 4 de uyanıyo baslıyor bagıra bagıra aglamaya şu anda oldugu gibi. Susturamıyorum elim ayagım bir birine giriyo git git diye bagırıyor sonra da gitme diye aglıyor bi anda vuruyor vururkende aglıyor baya bi aglama krizi anlayacagınız. Bunu neden yapıyor sizin benbişlwrimiz de de var mı