Kızlar iyi geceler. Benim kızım sadece uykuya geçişte yada ağladığında meme isteyen bir çocuktu. 3 haziranda 2 yaşına girdi ve doktorumuz emzirmeyi bırakın artık dedi birkaç gündür anlatıyorum kızıma tamam flan deyince bugün sabahtan itibaren emzirmeyi kestim. Ancak gece o kdr çok ağladı ki anlatamam içim parçalanıyor. Sesleri gitti kafasını duvarlara vuruyor. Bu çocuklarda böyle mi oluyor. Emzirmemek için kendimi zor tutuyorum. Helak oldu ağlamaktan güzel kızım benim. Bi yandan da buraya kdr geldik verirsem meme bidaha önüne hiç geçemem diyorum. Uyumayan ve emzirmeyi sonlandıran anneler varsa lütfen bana bişeyler söylesin