Çocuğum akşamdan beri ateşli 38.2 yanıyor yani ağlayarak uyandı elini yüzünü yıkadım şuan eklem yerlerine ıslak bez uyguluyorum susuyor sabah doktora gidicem ama gecemiz kötü geçiyor klima açsam hafif bir serinti gece modunda çocuğa iyi gelir mi ne yapmam lazım çok stresliyim