Merhabalar bugün evdeyken Biraz yoruldum aniden tansiyonum çok düştü ve bayılacak gibi oldum baya bi tuzlu ayran içtim 3-4 bardak .geçmedi ,acile gittik 9/5 çıktı buna rağmen serum verildi 1kg büyüklerden .buna rağmen hala tansiyonum düşük ve titreme hissediyorum ,kalkamıyorum Bİle ayağa😥başım dönüyor çarpıntı oluyor arada ,ve halsizleşiyorum .dogum yapalı 50 gün oldu ama hala toparlanamadım ,moralim çok bozuk ne yapsam artık bilemiyorum🥺dün idrsr yolu enf in toz suya katılan ANtibiyotik içmiştim ,o yapar mı ki bilemedim