ArassMom_ Yorum yapan arkadaş gece kalmadık demiş bizim doktorda 1 gece yatırdı siz genede hazırlıklı gidin ve narkoz etkisi baya sürmştü bizde 3 te ameliyat bitti 5 saat hiç uyanmadan uyudu sadece odaya geldiğinde ağladı gecede biraz zorlandı sonrası çok şükür iyi oldu kapalı ameliyat olacaksa daha kolay oluyor şimdiden geçmiş olsun korkmayın atlatılıyor hemen😊