1,5 saat önce bebeğimi kontrol etmek için uyandım titriyordu ateşi yükselmiş bi anda hasta falan da değildi akşam. 38,9 çıktı soydum calpol verdim soğuk bez koydum ilk defa böyle yüksek ateşi oldu dişi de yok henüz 9,5 aylık . Bekliyorum başında bi düşüyo bi çıkıyo şu an 37,5 :(( moralim bozuk ..