Canım yaptığımı oku ama yapıp yapmamak sana kalmış hiç linç yiyecek havamda değilim çünkü 😂
Benim fındık da 24 aylıktı ne yaptıysam kesemedim en son acı biber sürdüm acıcık 🙈
Diline hafif değdi oymuş valla eğğğ dedi kesti attı geçmiş olsun nerdeyse bir ay olacak biraktı. İştahı da iyi uykuları da tercih senin 😉