Nazo12 8.5 aylık oğlum balgamlı öksürüyo artık öksurmekten uyuyamiyo ne yapmam lazım ne keser dün doktora götürdüm ciğerlerinde bişey yok dedi antibiyotik verdi kullanıyorum ama öksurugu acil kesmem lazım öksurmekten agliyo artık 😔
NevinM Nazo12 çok geçmiş olsun bizim başımıza gelmedi hiç ama ablam kızlarına çok yapıyor soğanı kesip içine karanfil batırıyor bir sürü baş ucuna koyuyor o baya rahatlatıyordu ama inşallah sizede iyi gelir
Mavis34 Nazo12 hemen hastaneye git 8 aylık.oglum.oyleydi 2 gece hic uyuyamadı balgam sürekli midesini bulandırıyor öldürdükçe bide öğüttü geliyor çocuğun nefesi kesiliyordu. Hava verdiler 5 kez hemen toparladı ama gripte var 2 haftadır antibiotik kullanmasına rağmen gecmedi
Neraops Nazo12 sabah aç karna keçiboynuzu pekmez ver aksan yatarken çay kaşığı zeytinyağı emziriyorsan bol bol sütünü ve su ver geçmiş olsun
maysa-19 Nazo12 balgam sökücü bide zadeten sanırım adını unuttum artı antibiyotik kullandık hala öksürüyor.doktor cigerlerinde bişey yok diyor ama çocuk oksuruyo kikk kikkk sanki sigara icmiste balgam varmış gibi ne yapcam şaştım bende
Nazo12 Mavis34 teşekkür ederim canım dün götürdüm zaten ama ciğerlerinde bişey yok değil antibiyotik verdiler sonra bı kaç evvel tekrar götürmüştüm yine aynısını yaptılar .
Mavis34 Nazo12 bizede devlet hastanesinde ciğerlerde birşey yok dedi aynı gün özelde götürdüm ciğer sesleri biraz hırıltılı hava verelim dedi öyküde vermiş çocuğum hemen rahatladi
Tugce234 3 4 dış sarımsağı ez canım bi kavanoza koy üzerini geçicek kadar zeytin yağı koy ayaklarının altına sür çorap giydir hemen farkediceksin öksürüğe birebir geçmiş olsun allah şifa versin
Nazo12 maysa-19 aynen oyl doğru soylursun bende şaştım kaldım aynı şekilde oldu bu 2. Antibiyotik ama düzelme yok ağlamaktan öksurmekten uyuyamiyor artik
maysa-19 Nazo12 balgam söktürücü verdimi peki antibiyotik bugün son bizim ama çocuk hala aynı şimdi tekrar gitsem ne vercek valla oksurdukce bıçak saplanıyor bana ne oldu salgın mi var üşüdümu anlamadım gitti
Nazo12 maysa-19 al benden de o kadar canım vermedi balgam sökücü çok üzülüyorum böyle gördükçe memeden de kesildi 2 haftadır felan sütüm damla damla geliyor emmedigi için tekrar çoğaltmaya çalısiyorum yarın tekrar goturcem doktora
Oldugugibibiri Nazo12 biz de aynı durumdayız zaditen kilosu kadar damlayı sabah + aynı dozu akşam kullanmamızı söyledi doktor
Avakado1 Nazo12 asist diye balgam söktürücü şurup var doktora danışıp verebilirsiniz kızıma çok iyi gelmişti
maysa-19 Nazo12 çok geçmiş olsun tekrar götür.beslenmesine dikkat et.cocuk beni cirmaliyor dünde tokat attı gözüme valla felegim sasti ilaçlardan huyu tüyü değişti ikimizde çok yıprandık su on gunde
maysa-19 Avakado1 kulladik çocuk atamıyor balgamı günüde bitti attım şurubu 12 gunmus süresi.bu hafta beklicem hala geçmezse tekrar götürcem doktora
Nazo12 maysa-19 aynen canım götür ben götürdüm tekrar hafif bronşit başlangıcı var dedi başka bı antibiyotik yazdı bide ventolin verdi 9 aylık bebeğe verilir mi emin olamadim