13 aylıık oglum hıcbırsey yemıyor. 6 aylıkken 7 aya kadar felan tavuk pılav felan yıyordu 6 7 aydır hıcbırsey yemıyor sadece emıyor. Arada corba verıyorum zorla ıcıyor. Gece yatmadan once pırınc unu yapıp verıyorum onuda zorla yedırıyorum. Yarınsaate. Pılav felan verdıqımde elıyle gerı cıkarıyor ne olursa olsun Emzırıyorum. Bıraktırmayı düşünüyorum. Bıraktırsam acaba yermı yemek ac kalır yemez dıye cok korkuyorum boyle olupta emzırmeyı bıraktırıp bebegı yemeye baslayan varmı yardımcı olurmusunuz lutfen