Oğlum 7 aylık doğduğu günün ertesinden beri emzik emer. Bir gece ansızın ağzından diliyle itti attı bir daha ağzına sokmuyor ben koyuyorum öğürüp hemen geri atıyor. Yani üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. İlk zor dönemleri emzikle atlattık şimdide biraz işime yarıyordu açıkçası ama sonradan bıraktırmazdım diye de seviniyorum biraz