Hanimlar grip oldum ne yapsam tavsiyeniz var mı? Bebegime sadece ben bakıyorum ve ona geçme olasıgı cok yüksek ne yapabilirim. Sinizütleri olan biriyim ve saglık ocagina gittim sadece parol verdi. Birde aktardan süt çayı diye bisey var içinde anason rezene dereotu karanfil falan var bebegim uyumadıgı için alip kullanmak istedim. Kullanan varsa işe yaradı mı sizde.