Benimde önce sol kocaman yara oldu sonra sağ, bebeğim sürekli emdiği için krem çok kullanamadım ama evde bepanthen plus ve garmastan var. Gümüş kapak sürekli sütle dolduğu için faydasını görmedim, kalkan aldım o biraz daha fayda etti ama esas yarayı iyileştiren karbonatlı su oldu buradaki postlardan okuyup her emzirme sonrası sürdüm çok şükür çok küçüldü. Hava aldırın ayrıca ucu mümkün mertebe kuru kalsın. Artık ağlayarak zıplayarak emzirmiyorum, inşallah size de faydası olur çok zor.