Sebusebu sana bunu hissettirenler esas yanlış kesinlikle. Yanımda yatırınca yataktan mı atlar bir yerim mi çarpar diye uyuyamam, aylarca sallamadan uyuttum bu süperdi zaten, bir yaşına gelmeden odasını bilinçli bir şekilde ayırdım, güvenli bağlanmamız çok güzel insanların sürekli kötü hissettirmeye çalışmaları hariç, dışarda kucağa alınca iyi anne mi olunuyormuş acaba ne alaka yani, canı ne zaman ve ne kadar isterse o kadar yiyor zayıf iştahsız bir çocuk, uyku düzeni de çok şükür idare ediliyor. Bunlar güzel bilinçli detaylar, insanlar kör cahil saldım çayıra diye çocuk büyütüp milleti eleştirmeye bayılırlar, sokakta gördüğün insan bile yorum yapmadan geçemiyor. Kendini kötü hissetme aksine çok güzel şeyler yapıyorsun