balbebekannesi01 evet meme+mama olarak ilerliyorum. Ama biberonla vermiyorum asla çünkü direk reddediyor memeyi sonra. Kaşık biberonla içiyorum hep. Oğlum doğar doğmaz küvöze girdi 3500 doğmuştu 1 hafta sonra benim kucağıma 3000 kg geldi. 1.ayında ancak 3600e ulaştık. O açığı kapatmasj için doktorum mamaya başlattı. Açıkçası mama taraftarı değilim ama mecbur kaldım kof bi kilo alımı bana göre. Ama mecburuz ve vericez öyle düşün. Bebeğimizin sağlığı için yapıyoruz bunu.