Arkadaşlar 2. Bebeğim emzirme sorunu yaşıyorum 1. Dede yaşadım hıc emmedi sımdikide zorla emiyor ama mahvoluyorum göğüs uclarım kopacak gibi oluyor damaklarının arasında sıkıştırıyor emerken acı cekıyırum kaç video izledim kaç şey okudum hersey doğru sorun ne bılmıyorum sütte gelıyor , krem sürüyorum Ağrısı gecmıyor emzirmekten korkuyorum emzirenıyırum bunu yaşayıp çözüm bulan varmı