Kızlar joie marka park yatak almıştık fakat yılbaşından önceydi hamileydim o zamanlar bebeğim doğdu 2 ay 18 gün oldu bebeğimin doğmasına yakın kurulum yapmıştık fakat orta kısmı çökük bugüne kadar bir şekilde idare ettik ama böyle bir sorun yaşayıp çözüm bulan var mı acaba aranızda yeni yatak mı almalıyım napıcağımı bilemedim