Melikegb Dogum yapalı 3 ay oldu spinal sezeryan oldum başlarda hiç bir sey yoktu iyileşme agrisi dışında. Tam gecti iyileşti derken ara ara ince ince sızlıyo kesinin oldugu yer dokundugumda da bi hissizlik var sanki acaba üşüttüm o yuzden mi sızlıyo ? Benim gibi olan varmi bu hep böyle mi olucak ara ara sızlayacakmi ?
Gurbettebianne Melikegb 8 ay oldu Doğum yapalı .arada dışlar öksürürken iğne batıyor gibi oluyor agrıyor .belimde iğne yerim felan agrır arada canım